Wednesday, May 07, 2008

I wasn't planning on blogging

but the system we use to work is down and I am bored!

Obama won NC. He was at NC State to give his thank you speech. I wonder if the calls will stop now. I hopefully got my last 3 yesterday way after I voted. I was at the polls at 6:30 cuz I don't do lines very well.

Went to the country club for lunch yesterday, nothing really interesting to talk about. I didn't do much talking but the lady next to me did a lot of talking to me. *sigh*

My current boss lost at his attempt to be our next governor last night. I wonder what he'll be doing next year and how many upper level staff members are going with him. Since I will be outta here by time all the changes are made I am not all that concerned.

For mothers day weekend I may have a day off! Babydaddy plans to come down Friday, visit Pooka Friday, then swoop her up Saturday and have her spend the night with him. All this means that I need to find me something to do on Saturday if he shows up! At the moment I am considering taking myself to see Iron Man and sleeping really hard. I have yet to read a bad review of the movie and I value sleep so much. With a child in the home you just can't seem to sleep as hard as you'd like to.

I guess I'll talk about my "fight", if you wanna call it that. It was many years ago, back in MD in the house I grew up in. My aunt Diva was "babysitting" me and my cousin J who's 6 months older than me. We are sitting there bored and for some reason I started bugging J. I mean annoyingly bugging him, on purpose. He kept telling me to stop and I just wouldn't. After awhile he started to say that if I didn't stop he was going to hit me. In my mind I was like yeah right, he wouldn't hit ME, not ME, plus I am a girl! So I kept right on being annoying and next thing I knew......BAM! Right square in the face! OMG that hit stung so damn bad all I could do was break out in tears and run to tell my aunt. So yeah that wasn't a fight but man did I take one to the face. That was the first time...

The second time I was in like 3rd or 4th grade. I was at school and everyone was outside for recess. Yet again, I don't remember how it started but I think I started bugging this boy named Shawn. Shawn was a little round thing (I'm talking like I wasn't round too) and I remember him sitting Indian style on the ground minding his own. Again, I don't remember what made me go over there and mess with ole boy but I do remember me and him squared off with our dukes up. We dance around for a good minute then BAM! Yet again I take a blow to the face. I was finished. Game over. Don't wanna play no more! LOL! I don't recall either one of us getting in trouble, but I do recall how it hurt!

The only time I hit someone with some anger behind it was with one of Babydaddy's side dishes. Long story short I was pissed, my feelings were hurt, I was pregnant, and she wouldn't shut the fuck up. Luckily she didn't hit me back cuz I swear with me being in the mental state that I was in (which I NEVER want to be in again), I would have caught a charge. Seriously!

16 comments:

Freaky Deaky said...

You learned what all guys already know and what more women need to learn. 1. No one is exempt from an ass kicking. 2. No matter how bad you think you are there is always someone badder than you (and the baddest person you know for that matter). 3. When someone tells you to stop, you need to leave him alone and stop. You learned it early. Juanita Bynum learned it very late in life.

Sucks for your boss. Hope he has an exit strategy in place.

I'll post my fight story sometime next week.

kasandra said...

Ouch. Just thinking about getting hit in the face is hurting me!!!

Ladynay said...

Freaky, I agree.

Ms. Bynum hasn't been in the limelight lately. Wonder what her and her ex are up too and if she is still speaking against domestic abuse. Hmmmmmmm.

I'm sure most people who run for office has that backup plan just in case they don't get the position they are running for. My next level down boss hasn't come to work today and my boss one level below him said that she was disappointed and saddened this morning. My boss below her had her position before the Top Boss became Top boss so she is chilling!

Yay! I'll be reading.

Kasandra, yeah 2 good blows is enough to last me an entire lifetime. Not a good feeling at all. What made them worst was I pretty much asked for it both times!

Tabu said...

I agree with freaky, there is always someone who is going to bigger and badder.

Ladynay said...

and stronger Tabu

AR Gal said...

Lol @ Freaky talkin 'bout Juanita.

I feel your pain from the full frontal face blow. I actually went ahead and blogged about it.

Oooooooo, a weekend off?! I need one and I don't even have kids. I hope Babydaddy comes through.

I'm really happy that Obama took NC but I sure do hope they stop callin your house. lol

Tha BossMack TopSoil said...

I see you up to tha same thangs too Loved one. What's good witcha tho? It seems like you don't like tha Ole' BossMack TopSoil no more. You use to be my peoples. what happened?

Ladynay said...

I am going to read 'bout it rite nah! :-)

I have my fingers crossed he'll have her for a good while.

You and me both. I hate to see what they are going to do if he gets the nomination! LOL

Ladynay said...

*smirk* Don't even be like that Boss, you know we good. I just haven't been the same ole blog addict that I used to be.

Darius T. Williams said...

LOL - don't you hate when the system goes down - lol!

Ladynay said...

It's a mixed blessing. It's boring yet you have a great excuse not to work and bs around. LOL!

blkbutterfly said...

i heard on the radio a few weeks ago that Juanita Bynum's doing some sort of counseling to women in domestic violence situations. she's going to be on some court show, i believe.

damn, is it time for a new theme already? i was planning to do a post for the last theme and never got around to it. funny how time flies. i have a few fight posts in mind. though i don't know if they really count as fights. hopefully i'll post them before the month is up.

i remember when the system was down at my last position for like two days, due to a massive virus. some ppl were flipping out, but i was loving it.

jameil1922 said...

not gettin crunk while knocked up!! wow! if your boss is who i think he is, i voted for him (my mom liked him). i want to see iron man, too. maybe tomorrow. if you still want to question me, you can.

Torrance Stephens bka All-Mi-T said...

thank goodness for boredom, and i had and have pc problems stll

YoungBlack&DL said...

Nay- It looks like you are always statring the mess. Do I detect a hint of trouble making in you. I finished my fight theme.

Ladynay said...

I hope Ms. Bynum is just appearing on the court show vs. being a part of the crew! LOL!

At least you have 2things you can post about when you want to post but don't know what to type about. :-)

We had a few occasions when the system was down for more than a few hours and my supervisor liked to have had a baby each time! Funny stuff!

Jamiel, thanks for voting for my boss despite his loss. I'll question you soon. Better late than never :-)

Torrance, boooooooooooooooo for pc issues :-(

YB&DL I guess when I was younger I was. I'm definitely NOT one now. I'll read it later today :-)